Hesap calinmasi durumunda hesap sahibinin yapmasi gereken islemler :
1- Bildiriminizi http://support.ikariam.net adresini acarak ticket sistemi uzerinden yapmaniz gerekmektedir.
2- Ticket sistemini actiginizda,destek birimleriyle iletisimi tiklayip daha sonra oyun sekmesini secmeniz gerekiyor.
3- Acilan pencerede bulundugunuz sunucu kisminda hangi serverda oynuyorsaniz o serverin Super Game Operatorunu (SGO)secmeniz gerekmektedir. Bulundugunuz serverin Super Game Operatorunun hangisi oldugunu Oyun Yönetici Listesi bu adresten bulabilirsiniz.
4- Hesap İsmi,E-mail adresi,Konu Basligi Kisimlarini doldurup, Sorunun kismi bolumune hangi dunyada oynadiginizi belirtip,hesabiniza ait aktivasyon mailinin ekran goruntusunu(SS) eklemeniz gerekmektedir.Eger aktivasyon mailini silmisseniz e-postasiniza gelen oyun hesabinizin mail adresi degistirilmistir mailini gondermeniz gerekmektedir. Maillerin ekran goruntulerini aldiktan sonra uzerinde hicbir oynama yapmadan gondermeniz gerekmektedir. Ornek ekran goruntusu :
Ekran Görüntüsünün Alinmasi için Yapilmasi Gerekenler :
a) Mail ekranınızda acikken ; klavyenizdeki PrintScreen ( PrintScr) tusuna basarak , ekranda o andaki goruntunun resmini cekmis olursunuz. Daha sonra bilgisayarınızdaki Paint'i acip ctrl+v ile resmi yapistirin. Dosya > Kaydet ile rastgele bir isim vererek , dosya turunu "JPG" secip resminizi kaydedin.
b) Resmi bize aktarmaniz için,ticket sayfasinda en altta bulunan ekle butonuna tıklayıp,bilgisayariniza kaydettiginiz ss'yi secip gondermeniz gerekmektedir.