İKARİAM FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

İKARİAM FORUM

İkariam Online Oyununun İlk ve En Büyük Destek Forumuna Hoşgeldiniz, İkariam, İkariam Forum, İkariam Hileleri, İkariam Eklentileri
 
Kayıt OlAnasayfaLatest imagesGaleriAramaGiriş yap

SON KONULAR

EN AKTİFLER

EN SEVİLENLER


Paylaş | 
 

 Araştırmalar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Araştırmalar   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:31 am

Araştırmalar 1124
Casusluk Teknigi
Bilgisayar Teknigi
Silah Teknigi
Koruyucu Kalkan Teknigi
Uzay Gemilerinin Zirhlandirilmasi
Enerji Teknigi
Hiperuzay Teknigi
Yanmali Motor Takimi
Impuls( Içtepi ) Motortakimi
Hiperuzay Iticisi
Lazer Teknigi
Iyon Teknigi
Plazma Teknigi
Galaksiler Arasi Arastirma Ağı
Kesif Teknigi
Gravitasyon Arastirmasi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Casusluk Teknigi   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:43 am

Araştırmalar 1124
Casusluk Teknigi

Casusluk Teknigi İlk
Asamada Daha Yeni Ve Daha Etkili Sensor Bulunmasindaki Arastirmalarda
Kullanilir .Teknik Gelistikçe Bu Teknigi Kullananlar Cevrelerinde Olup
Bitenler Hakkinda Daha Fazla Bilgiye Sahip Olurlar. Casusluk Yapabilmek
İçin Kendi Casusluk Teknigi Kademesi İle Rakibininki Arasindaki Fark
Çok Önemli Bir Kriter.Kendi Casusluk Teknigi Gelistirildikçe Hem
Casusluk Sonrasi Gelen Raporlarin İçerigi Daha Zengin Olur Hem De
Casusluk Yaparken Yakalanma Riski Azalir.Eger Bir Rakibin Üstüne
Gönderilen Casusluk ( Casus Sondasi ) Denemelerinin Sayisi Artarsa
Gelen Raporlar Da Daha Detayli Olur Ama Ayni Zamanda Yakalanma Riski De
Artar. Casusluk Teknigi Ayni
Zamanda Düsman Filolarinin Yerini Bulmaya Da Yardim Eder.Bunun İçin
Sadece Kendi Teknoloji Kademesinin Önemi Vardir.Ikinci Gelisim
Kademesinden Sonra Saldirilardan Haberdar Olmanin Yani Sira Saldiran
Gemi Sayisini Da Ögrenmek Mümkün .Gelisim Kademesi 4 Ten İtibaren
Saldiran Gemilerin Cinsini, Özelliklerini Ve De Toplam Sayilarini ,
Gelisim Kademesi 8 Den İtibaren De Her Cins Gemiden Tam Olarak Kaç Adet
Oldugunu Ögrenmek Mümkün.
Akincilar İçin Bu Teknigi
Kullanmak Çok Önemli,Çünkü Kurbanin Filosu Olup Olmadigi Ya Da Herhangi
Bir Savunma Sistemi Kurup Kurmadigi Hakkinda Bilgi Aktarir.

Casuslukla Şunları Görebilirsiniz

  • Yabancı Gezegendeki Hammaddeler (Her Casusluk Kademesinde Gösterilirler)
  • Rakibin Gezegendeki Filo Gücü (Casusluk Tekniği Rakipten 1 Fazlaysa Gösterilir)
  • Rakibin Gezegendeki Savunma Gereçleri (Casusluk Tekniği Rakipten 2 Fazlaysa Gösterilir)
  • Rakibin Gezegende İnşa Ettiği Binalar (Casusluk Tekniği Rakipten 3 Fazlaysa Gösterilir)
  • Rakibin Tamamlanmış Bilimsel Araştırmaları (Casusluk Tekniği Rakipten 4 Fazlaysa Gösterilir)

Bir Casusluk Raporu
Bundan Daha Ayrıntılı Olmaz. Daha Fazla Sayıda Casus Sondası Yollayarak
Geçici Olarak Casusluk Tekniği'nizi Yükseltebilirsiniz.


Kademeye Göre Yollanması Gereken Sonda Sayısı

  • 1. Kademe = 1 Casus Sondası
  • 2. Kademe = 4 Casus Sondası
  • 3. Kademe = 9 Casus Sondası
  • 4. Kademe = 16 Casus Sondası
  • 5. Kademe = 25 Casus Sondası
  • 6. Kademe = 36 Casus Sondası
  • Vs.vs.

Casus Sondaları
Rakip Tarafından Vurulabilirler. Bu İhtimali Casusluk Raporu'nda
Görebilirsiniz. Sondaların Vurulmaları Sizin Rapor Almayacağınız
Anlamına Gelmez, Raporu Alırsınız Ancak Sondalarınız Vurulurlar Ve Geri
Dönmezler.


Kademelere Göre Alacağınız Bilgi Şöyledir

  • Casusluk Tekniği Kademe 0'dan İtibaren Saldırıya Uğradığınız Bildirilir.
  • Casusluk Tekniği Kademe 2'den İtibaren Kaç Geminin Saldırdığını Görürsünüz.
  • Casusluk Tekniği Kademe 4'ten İtibaren Gemi Sayısına Ek Olarak Ne Tip Gemilerin Geldiğini Görürsünüz.
  • Casusluk Tekniği Kademe 8'den İtibaren Yukarıdakilere Ek Olarak Her Gemi Türünün Sayıları Da Verilir.


Casusluk Seviyenizi Subaylar Garnizonundan ''Teknorat'' Kiralayarak +2 Kademe Arttırabilirsiniz.

Teknokrat
Teknokratlar Loncasi Zeki Bilim Adamlarindan
Olusur, Onlari Her Teknolojik Gelisimin Onculeri Olarak Bulabilirsiniz.
Hic Bir Normal İnsanoglu Onlarin Kodlarini Kiramaya Tesebbus Bile
Edemez, Ve Varliklari Butun İmparatorluk Bilim Adamlari Ve
Arastirmacilari İcin Bir Esin Kaynagidir.

+2 Casusluk Seviyesi


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Bilgisayar Teknigi   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:43 am

Araştırmalar 1124
Bilgisayar Teknigi

Bilgisayar Teknigi,
Mevcut Olan Bilgisayar Kapasitesinin Genislemesi İle Alakalidir. Her
Zaman Eskisine Göre Daha Etkili Ve Verimli Bir Bilgisayar Agi Olusmasi
İçin Arastirma Yapilir. Bilgisayarin Verimi Ve İslemlerin Yapilis Hizi
Da Bu Gelisime Orantili Olarak Artar . Bilgisayar Kapasitesinin
Genislemesi İle Emir Verilen Filo Sayisi Arttirilabilir.Yükseltilen Her 1 Kademe Bilgisayar Teknigi İle Yönetilebilen Filo Sayisi Da 1 Artar. Ayni
Anda Yönetilebilen Filo Sayisi Artarsa, Yapilabilecek Akinci
Seferlerinin De Sayisi Artar Ve De Bunun Sonucu Olarak Ele Geçirilen
Hammadde Artar.Bu Teknigi Tabii Ki Tüccarlar Da Kendi Ticaret
Filolarinin Sayisini Arttirmak İçin Kullaniliyor.Bu Sebepten Dolayi Bu
Teknigin Tüm Oyun Boyunca Düzenli Olarak Gelistirilmesinde Yarar Var


1 + (Blg Tekniği Kademesi) = ?
    0. Kademe Filo Kotası 1
    1. Kademe Filo Kotası 1 + 1 = 2
    2. Kademe Filo Kotası 2 + 1 = 3
    3. Kademe Filo Kotası 3 + 1 = 4
    4. Kademe Filo Kotası 4 + 1 = 5
    5. Kademe Filo Kotası 5 + 1 = 6
    6. Kademe Filo Kotası 6 + 1 = 7
    7. Kademe Filo Kotası 7 + 1 = 8
    8. Kademe Filo Kotası 8 + 1 = 9
    9. Kademe Filo Kotası 9 + 1 = 10
    10. Kademe Filo Kotası 10 + 1 = 11
    11. Vs.vs.

Filo Kotanızı ''Subaylar'' Bölümünden ''Filo Amirali'' Kiralayarak +2 Kademe Daha Ekleyebilirsiniz.

Filo Amirali
Filo Amirali , Deneyimli, Kidemli Bir Asker Ve Yetenekli Bir Strateji
Uzmanidir. En Zor Savaslarda , Genis Bir Bakis Acisi İle Alt Filo
Subaylariyla Koordine Bir Sekilde Calisir. Akilli Bir İmparator
Savaslarinda Onun Bu Essiz Destegine Dayanarak, Savas İcin Daha Fazla
Filo Hakki Kullanabilir.

Maksimum Filo Hareketi Sayisi +2


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Silah Teknigi   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:44 am

Araştırmalar 1124
Silah Teknigi

Silah Teknigi Her
Seyden Önce Eldeki Silah Gücünün Daha Da Gelismesini Amaçliyor.Bu
Noktada En Çok Eldeki Sistemlere Daha Fazla Enerji Saglanmasina Ve Bu
Enerjinin Tam Amacina Uygun Olarak Kanalize Edilmesine Önem Veriliyor .
Böylece Silah Sistemleri Öncekine Göre Daha Etkileyici Ve De
Kullanildigi Zaman Daha Fazla Zarar Verici Oluyor.Yükseltilen
Her Kademe Birimlerin Baslangiçtaki Silah Gücünü % 10 Arttirir. Silah
Teknigini Gelistirmek Kendi Birimlerinin Vurus Gücünü Her Zaman Etkili
Ve De Hazir Kilmak İçin Çok Önemli.
Bu Sebepten Dolayi Bu Teknigin Tüm Oyun Boyunca Aksatilmadan Gelistirilmesinde Yarar Var .

    Silah Tekniği Kademe 1 (%10) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 2 (%20) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 3 (%30) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 4 (%40) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 5 (%50) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 6 (%60) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 7 (%70) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 8 (%80) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 9 (%90) Artış Sağlar
    Silah Tekniği Kademe 10 (%100) Artış Sağlar



Örnek;

Komuta Gemisi | Saldiri degeri : 1.000

Buda;
    Saldırı Değeri : 1.000 * %10 = Saldırı Değeri (1.100) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %20 = Saldırı Değeri (1.200) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %30 = Saldırı Değeri (1.300) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %40 = Saldırı Değeri (1.400) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %50 = Saldırı Değeri (1.500) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %60 = Saldırı Değeri (1.600) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %70 = Saldırı Değeri (1.700) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %80 = Saldırı Değeri (1.800) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %90 = Saldırı Değeri (1.900) Olur
    Saldırı Değeri : 1.000 * %100 = Saldırı Değeri (2.000) Olur

Örnek 2;

Roketatar | Saldiri degeri : 80

Buda;
    Saldırı Değeri : 80 * %10 = Saldırı Değeri (88) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %20 = Saldırı Değeri (96) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %30 = Saldırı Değeri (104) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %40 = Saldırı Değeri (112) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %50 = Saldırı Değeri (120) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %60 = Saldırı Değeri (128) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %70 = Saldırı Değeri (136) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %80 = Saldırı Değeri (144) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %90 = Saldırı Değeri (152) Olur
    Saldırı Değeri : 80 * %100 = Saldırı Değeri (160) Olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Koruyucu Kalkan Teknigi   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:44 am

Araştırmalar 1124
Koruyucu Kalkan Teknigi

Koruyucu Kalkan Teknigi Kalkanlarin Daha Verimli Ve Dayanikli
Olabilmeleri İçin Onlara Daha Fazla Enerji Saglanmasini Saglayacak Olan
Teknolojinin Gelistirilmesini Amaçlar. Yükseltilen Her Teknik Kademe Birimlerin Baslangiçtaki Koruyucu Kalkan Gücünü % 10 Arttirir.

    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 1 (%10) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 2 (%20) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 3 (%30) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 4 (%40) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 5 (%50) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 6 (%60) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 7 (%70) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 8 (%80) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 9 (%90) Artış Sağlar
    Koruyucu Kalkan Teknigi Kademe 10 (%100) Artış Sağlar



Örnek ;

Komuta Gemisi | Kalkan Gücü : 200

Buda;
    Kalkan Gücü : 200 * %10 = Kalkan Gücü (220) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %20 = Kalkan Gücü (240) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %30 = Kalkan Gücü (260) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %40 = Kalkan Gücü (280) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %50 = Kalkan Gücü (300) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %60 = Kalkan Gücü (320) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %70 = Kalkan Gücü (340) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %80 = Kalkan Gücü (360) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %90 = Kalkan Gücü (380) Olur
    Kalkan Gücü : 200 * %100 = Kalkan Gücü (400) Olur


Örnek 2 ;

Roketatar | Kalkan Gücü : 20


Buda;

    Kalkan Gücü : 20 * %10 = Kalkan Gücü (22) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %20 = Kalkan Gücü (24) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %30 = Kalkan Gücü (26) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %40 = Kalkan Gücü (28) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %50 = Kalkan Gücü (30) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %60 = Kalkan Gücü (32) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %70 = Kalkan Gücü (34) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %80 = Kalkan Gücü (36) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %90 = Kalkan Gücü (38) Olur
    Kalkan Gücü : 20 * %100 = Kalkan Gücü (40) Olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Uzay Gemilerinin Zirhlandirilmasi   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:44 am

Araştırmalar 1124
Uzay Gemilerinin Zirhlandirilmasi

Özel Alasimlar Sayesinde Uzay Gemilerinin
ve Savunma Mekanizmalarınız Zirhlari Daha Da Güçlendirilebilir. Bir
Kere Dirence Ve De Darbeye Çok Dayanikli Bir Alasim Kesfedilirse , O
Zaman Tüm Gemiler ve Savunma Mekanizmaları Özel Bir İsimaya Tutulup,
Eski Zirhlarını Bu Yeni Alasımdan Elde Edilen Zırhla Degistiriliyor .
Böylece Seviye Basina Zırhın Direnci % 10 Arttırılabilir.



Örnek;
Komuta Zırh : 6.000
Roketatar Zırh : 200


Teknikler ''0''
    Saldırgan 1
    Silahlar:+0% Kalkanlar:+0% Zırh:+0%
    Tip K.Gemisi
    Sayı 10
    Silah 1.000
    Kalkanlar 200

    Zırh 6.000

    Savunan 1
    Silahlar:+0% Kalkanlar:+0% Zırh:+0%
    Tip Roket.
    Sayı 10
    Silah 80
    Kalkanlar 20

    Zırh 200


Teknikler ''10''
    Saldırgan 1
    Silahlar:+100% Kalkanlar:+100% Zırh:+100%
    Tip K.Gemisi
    Sayı 10
    Silah 2.000
    Kalkanlar 400

    Zırh 12.000


    Savunan 1
    Silahlar:+100% Kalkanlar:+100% Zırh:+100%
    Tip Roket.
    Sayı 10
    Silah 160
    Kalkanlar 40

    Zırh 400

Yapılan Her Kademe %10 Artış Sağlar

Komuta Zırh : 6.000 * %100 = 12.000
Roketatar Zırh : 200 * %100 = 400
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Enerji Teknigi   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:45 am

Araştırmalar 1124
Enerji Teknigi

Enerji Teknigi ,Enerji İletme Sistemlerinin Ve Enerji Depolama
Sistemlerinin Gelismesi İle Yakindan İlgilidir.Yeni Teknolojilerin
Kesfi Ve De Gelistirilmesi İçin Çok Önemli Bir Tekniktir.

Enerji Tekniginde Yapilacak Arastirmalarla Elde Edilebilen Enerji Miktari Da Arttirilabilir.

Füzyon Enerji Santralinin Enerji Üretimi Su Formüle Göre Hesaplanir
    30 * [Füzyon Santral Kademesi] * (1,05 + [Enerji Teknigi Kademesi] * 0,01) ^ [Füzyon Santral Kademesi]

Örnek;

Füzyon Santral Kademesi : 10
Enerji Teknigi Kademesi : 12

    = 30 * [10] * (1,05 + [12* 0.01])^10
    = 300 * (1.17^10)
    = 300 * 4,806828389
    = 1442,048517


Kademelere Göre Enerji Üretim Tablosu - Tıklayınız
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Yanmali Motor Takımı   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:45 am

Araştırmalar 1124
Yanmali Motor Takımı

Yanmali
Motortakimlari Babadan Kalma Eski Yöntem Arkadan İtme Sistemine Göre
Çalisiyorlar. Yüksek İsiya Tabii Tutulan Materyal Geri Püskürtülerekten
Gemi Ters Yönde Harekete Geçiriliyor. Bu Çesit Motorlarin Etki Alanlari
Çok Genis Degil Ama Üretimi Çok Ucuz, Ayrica Fazla Da Bir Bakima
İhtiyaçlari Olmuyor.Bunun Disinda Çok Küçük Olduklari Ve De Az Yer
Kapladiklari İçin Küçük Gemilerde Tercih Ediliyorlar. Her Türlü Uzay
Yolculugunun Temeli Olduklari İçin Mümkün Oldugu Kadar Erken
Gelistirilmelerinde Yarar Var.


Her Gelisim Kademesi Basina Su Gemilerin Hizini %10 Arttirir

Küçük Nakliye

(Yapılan Her Kademe De %10 Artış Sağlamakdatır.)

Başlangıç Hızı : 5.000

Ictepi Motor Takimi 5. Kademe
Gelistirildikten Sonra, Kücük Nakliye Gemilerinin Motorlari Bu Motor
Takimlariyla Degistilerekten,Bu Gemilerin Daha Hizli Ucmalari Saglanir.


Başlangıç Hızı : 10.000 Olur

Ictepi Motor Takimi Yapılan Her Kademede %20 Arttırır.

    Örnek;

    Ictepi Motor Takimi Kademe : 9
    Küçük Nakliye Başlangıç Hızı : 10.000

    Olacak Hız :
    [(Ictepi Motor Takimi Kademesi * %20) * Küçük Nakliye Başlangıç Hızı + Küçük Nakliye Başlangıç Hızı]

    = [(9*%20)*10.000 + 10.000]
    = [(1,8*10.000) + 10.000]
    = 18.000 + 10.000
    = 28.000



Büyük Nakliye

Baslangıç Hızı : 7.500

    Örnek;

    Yanmali Motor Takımı Kademe : 13
    Büyük Nakliye Başlangıç Hızı : 7.500

    Olacak Hız :
    [(Yanmali Motor Takımı Kademesi * %10) * Büyük Nakliye Başlangıç Hızı + Büyük Nakliye Başlangıç Hızı

    = [(13*%10)*7.500 + 7.500]
    = [(1,3*7.500) + 7.500]
    = 9.750 + 7.500
    = 17.250



Hafif Avcı

Baslangıç Hızı :
12.500
    Örnek;

    Yanmali Motor Takımı Kademe : 13
    Hafif Avcı Başlangıç Hızı : 12.500


    = [(13*%10)*12.500 + 12.500]
    = [(1,3*12.500) + 12.500]
    = 16.250 + 12.500
    = 28.750



Casus Sondası

Baslangıç Hızı : 100.000.000

    Örnek;

    Yanmali Motor Takımı Kademe : 13
    Casus Sondası Başlangıç Hızı : 100.000.000


    = [(13*%10)*100.000.000 + 100.000.000]
    = [(1,3*100.000.000) + 100.000.000]
    = 130.000.000 + 100.000.000
    = 230.000.000

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Impuls( Içtepi ) Motortakimi   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:46 am

Araştırmalar 1124
Impuls( Içtepi ) Motortakimi

Impuls Motortakimi
Geri İtme Prensibine Dayanir .Radyoaktif İsima Büyük Oranda ,Enerji
Kazanimi İçin Uygulanan Atom Füzyonu Sirasinda Artan Maddelerden
Saglanir.Gerekirse Disardan Da Daha Fazla Yigin Aktarabilirsin. Bu
Motor Takimlarinin Gelistirilmesi Baslangiçtaki Seviyseine Göre Yüzde 20 Arttirir


Bu Motor Takimlarinin Gelistirilmesi Su Gemilerin Baslangiç Hizini Arttırır

Bombardiman
(Baslangiçtaki Seviyseine Göre Yüzde 20 Arttirir)


Baslangıç Hızı : 4.000

Hiperuzay Iticisi 8. Kademesi
Gelistirildikten Sonra, Bombardiman Gemilerinin Motorlari Bu Motor
Takimlariyla Degistilerekten, Bu Gemilerin Daha Hizli Ucmalari Saglanir.


Baslangıç Hızı : 5.000 Olur

    Örnek;

    Hiperuzay İticisi Kademesi :8
    Bombardıman Gemisi Başlangıç Hızı : 5.000

    Olacak Hız :[(Hiperuzay Iticisi Kademesi * %20) * Bombardıman Gemisi Başlangıç Hızı + Bombardıman Gemisi Başlangıç Hızı]

    = [(8*%20)*5.000 + 5.000]
    = [(1,6*5.000) + 5000]
    = [8.000 + 5.000]
    = 13.000



Kruvazör

Baslangıç Hızı : 15.000

    Örnek;

    Impuls( Içtepi ) Motortakimi Kademesi : 9
    Kruvazör Baslangıç Hızı : 15.000


    = [(9*%20)*15.000 + 15.000]
    = [(1,8*15.000) + 15.000]
    = [27.000 + 15.000]
    = 42.000



Agir Avci

Baslangıç Hızı : 10.000

    Örnek;

    Impuls( Içtepi ) Motortakimi Kademesi : 9
    Agir Avci Baslangıç Hızı : 15.000


    = [(9*%20)*10.000 + 10.000]
    = [(1,8*10.000) + 10.000]
    = [18.000 + 10.000]
    = 28.000



Koloni Gemisi

Baslangıç Hızı : 2.500

    Örnek;

    Impuls( Içtepi ) Motortakimi Kademesi : 9
    Koloni Gemisi Baslangıç Hızı : 2.500


    = [(9*%20)*2.500 + 2.500]
    = [(1,8*2.500) + 2.500]
    = [4.500 + 2.500]
    = 7.000




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
***mahmut***
Admin
Admin
***mahmut***

Erkek Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 939
Rep Rep : 202
Puan Puan : 1690

Araştırmalar Empty
MesajKonu: Hiperuzay Iticisi   Araştırmalar EmptyÇarş. Ağus. 27, 2008 7:46 am

Araştırmalar 1124
Hiperuzay Iticisi

Uzay Zamaninin Bükülmesi Sonucu Geminin Yakin Çevresindeki Alan
Sikistirilabilir Ve Bu Da Uzun Mesafelerin Daha Hizli Katedilebilmesine
Olanak Saglar.Hiperuzay Iticisi Ne Kadar Gelismis Olursa ,Uzay
Sikistirilmasi Da O Derece Basarili Olur. Her Yükseltilen Kademe İçin Gemi Basina Hiz %30 Artar.


Yapılan Her Kademede %30 Artış Sağlar

    Örnek;

    Komuta Gemisi Baslangıç Hızı : 10.000
    Hiperuzay Iticisi Kademe : 7

    Olacak Hız : [(Hiperuzay Iticisi Kademe * %30) * Başlangıç Hızı + Başlangıç Hızı]


    = [(7*%30)* 10.000 + 10.000]
    = [(2,1 * 10.000) + 10.000]
    = [21.000 + 10.000]
    = 31.000

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ikariam.fanforum.biz
 

Araştırmalar

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 

 Similar topics

-
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
İKARİAM FORUM :: BROWSER OYUNLAR FORUMU :: OGAME FORUM :: OGAME OYUN BILGILERI-
Buraya geçin:  


Powered By PhpBB © 2009-2010
www.ikariam.forumm.biz
Günbatımı Theme By ●●мαнмυт●●
•Bu Sitedeki Tüm Görseller Orjinaldir. Yazılı, görsel, herhangi bir malzeme izinsiz kullanılamaz •

Bloglines l Bugünün En Aktif Konuları l Top 20 Aktif Üye Ligi l Bugünün En Aktif üyeleri l İletişim
Yeni bir forum kurmak | ©phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Son tartışmalar